dimecres, 4 d’abril del 2007

Tu que ets químic...

Ja ens ho van dir el primer dia: ara que feu química, us preguntaran qualsevol bestiesa que, no tenint res a veure amb la química, hauries de saber pel fet de ser o estudiar química.

La primera ha sigut la meva mare. Jo li pregunto qualsevol cosa i ella em diu: ah, tu que ara fas química ho hauries de saber això! Jo que se! Acabo de començar!!
La gent es pensa que per saber química ja pots, a l'instant i sense més informació, mirar un got amb líquid i dir què és, d'on és, etc. Ja ho dic ara i clarament: NO EN TINC NI IDEA DEL QUE ÉS NI D'ON VE, NI PERQUÈ PASSA NI COM PASSA! A més, faig P-R-I-M-E-R! Ni que fos una eminència en química!

Espero que la gent no posi etiquetes tan fàcilment. Un químic (qüímic més concretament) no sempre sap què hi ha dins d'un pot a primer cop d'ull. La gràcia està en què sabem com fer-ho per determinar què hi ha dins d'aquell pot. Som els C.S.I dels pots!



Post-post: Ho sento per la referència als C.S.I, estic escoltant "Won't Get Fooled Again" i ja se sap, et fa recordar la sèrie...