diumenge, 27 de maig del 2007

RRRAARRRGHHH!!!!!!!!!

Ostres, es fa molt dificil anar actualitzant això amb coses interessants quan s'acosten exàmens...
Aquest cap de setmana ha estat molt emocionant:

Divendres: rebentat, estudiant per la tarda... no se surt (ja no s'havia sortit dijous..quina pena)
Dissabte: Em llevo, dino al €uro, i a estudiar. Descans a mitja tarda per fotre uns quants headshots ben macos... (cal dir que em van apallissar...)
Diumenge: M'he llevat i he estat estudiant tot el matí, he dinat, recollit la cuina (es curiós que vagi amb C) i ara estic actualitzant. En breve em posaré a estudiar de nou, clar.

Dimarts tenim examen de Termo... Sembla bastant més assequible que els anteriors i que el futur examen final, així que s'ha d'anar a esgarrapar el que es pugui, com un gat panxa enlaire!
Igual passarà amb Analítica el divendres. Sembla més facilillu (sembla).

Demà presentació amb en Joseph Dúran (s.XIII) dels Gasos Nobles del millor grup de tots els temps: Bernat Busquets, Marc García, Cristina García, Martín (...) García, Oscar Miró. Ens anirà bé, hi tinc confiança. Tenint en compte que en Bernat està mig mig de la boca pels queixals del seny... bah, què coi! ens anirà = de bé perquè és un crack aquest paio!

Apa! A estudiar piltrafillas!

PD: "hijo de puta": expersión equivalente a "que suerte tiene el cabrón"; "Hija de puta": expresión equivalente a "serás zorra, ojalá te mueras". Jajajajajaj... us envio el mail complet. ;)